the show must go on, FAN

Åååh, vad arg jag är. Jag har försovit mig, min jäävla mobil laddade tydligen ur i natt så ingen klocka ringde. Nu vet jag inte hur jag ska komma dit, det går ju aldrig nägra jävla bussar härifrån, det går en 8.20 men då kommer jag ju så otroligt mycket försent, kommer dit typ halv 10 eftersom att jag är tvungen att sitta och vänta i Knutby i flera jävla timmar.
Jag blir ännu argare när jag vet att vi ska ha våran första Hemkunskapslektion idag, den vill man ju inte missa, den enda lektionen som är lite slapp. Aja, inte så mycket att göra åt det. Mamma ska inte jobba och kan inte skjutsa mig heller för hon är jätte sjukt, surt!

Efter skolan, vi slutar 14 idag ska jag in till stan med min babe. Jag har inte mycket pengar men vi käkar nog på cupido och kollar lite i affärer sedan måste jag gå till idrottens hus, bredvid moskén ni vet för där ska vi ha ryttare=idrottare. Det ska komma någon och snacka om kost och sådant.

Ha en bra dag, jag ska försöka lugna ner mig lite nu!


Kommentarer
Postat av: bitte

fin bild

2008-09-03 @ 12:41:44
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: sophie

sötnos :)

2008-09-03 @ 20:59:33
URL: http://metrobloggen.se/sophieh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0