Guitar

God kväll!

Jag har mest spelat gitarr hela dagen lång. Nej, jag är inget proffs. Jag lär mig själv, men det funkar det med. Min biologiska pappa Jesper har lärt sig så, han är grym på det säger min mamma. Jag börjar bli förkyld, känns inte alls kul. Jag har varit och tränat i ridhuset med både Perran och Goldie. Goldie hade lite kolikvarning när vi kom hem, men det verkade gå över.

På onsdag ska min klass till Fjällnora för en övernattning, det kan nog bli skoj! Min klass är ganska kul, dock inte alla, haha. På fredag fyller min prins år också, 15 bast. Grymt stor! Haha. Jag vet förresten en som fyller år imorgon men det ska jag inte skriva här, jag vill vara först med det.

Puss och kram och nyp i stjärten.


Kommentarer
Postat av: Totte

fan alex du o jag ska ju lira lite gura ngn dag oxå:P

2008-09-07 @ 22:26:34
Postat av: Anonym

ja mendet måste vi verkligen :)

2008-09-08 @ 16:10:14
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0