grattisoskarfemtonår

God kväll kära bloggvänner!

Jag kom precis hem från Oskar. Han fyller 15 år idag, grattis älskling <3
Kalle, Fredrik, Erik Holm och deras mamma Lena var där och så tre kusiner och deras föräldrar. Vi käkade tacopaj, det var väldigt gott! Tårta blev det till efterätt också såklart. Jag gav Oskar chokladhjärtan, inte bara alltså. Eller jo idag blev det bara det men det blir en annan grej sen, men det tar ett litet tag att göra det så han får hålla ut i 2-3 veckor.

Skolan idag var hyfsad. Vi hade sovmorgon till kvart i 10 och i matsalen satt jag, Jossan, Emma och Frida mest och gjorde olika ljud och Emma tror att hon kan låta som en hund, haha. Hon skulle visa det och jag skulle filma, men när det blev filmat och allt fick hon scenskräck, synd! Som sagt har jag det på film på jag lägger nog ut den här om ett tag.




Tyvärr gick inte filmen att ladda upp nu, ibland kan jag bara inte lägga in bilder och filmer från mobilen så ni får vänta till imorgon. Jag har faktiskt en hel del videosar att bjuda på.

Förresten, tycker ni att jag ser liten ut på den här bilden? Det tyckte tydligen några i Oskars klass. De hade frågat om jag var hans lillasyster, pinsamt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0