Stackarps Peeron

God morgon kära vänner!

Jag har varit vaken länge men jag och Oskar tog de lite lugnt, låg och mös och drog oss lite. Strax efter 10 gick vi ner och käkade frukost och nu har karln åkt, sorgligt.

Måste skriva lite om alla min tävlingar som kommer framöver:

Nästa helg: DM på Jälla. Det går i två klasser, LA:P1 och LA:P2.

Helgen efter det: Då drar elitallsvenskan igång. Jag ska även ta med mig Goldie till förklassen.

Helgen efter det: Vi åker redan på torsdagen, sover en natt hos familjen Andersson-Henning och sedan bär det av till
Falkenberg och sexårschampionatet.

Helgen efter det: Andra omgången av elitallsvenskan.

Kul med så mycket tävlingar, jag satsar stenhårt!





Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillade den! Den var en sån där typisk så-söt-att-Sara-börjar-gråta-film. Haha, nej men den var superfin.



Japp, men jag har kommit att sakna Almunge lite grann nu när man börjat gymnasiet. Trodde aldrig att jag skulle göra det! ;D Men det är ju självklart kul att börja i stan. Ganska annorlunda om man jämför med Almunge. :D

2008-09-07 @ 14:22:02
URL: http://sarakarlssons.blogg.se/
Postat av: Emma

du kommer gå hela vägen, du är bäst alex ! :D <33

2008-09-07 @ 20:54:22
URL: http://eemmq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0