take a bow

Goddagens!

Måndag igen. Jag kom hem från skolan för snart en timme sedan. Dagen gick ganska fort. Vi hade syslöjd och bild bland annat. Jag skulle ha hunnit klart med min kjol med dragkedja, hade bara en söm kvar på dragkedjan, tror ni inte att jag råkar sy åt fel håll? Eller liksom så att raksömmen blev på insidan och sicksacken på utsidan, jäkla skit!

Vi fick gymnasiekatalogen idag, jag har lite panik för jag har ingen aning om vad jag vill gå. Jag har börjat fundera på naturvetenskap på Rosendal eller på Katedral där kan man tydligen också välja till fördjupning i musik eller något, det låter ju fint. Jag vill gå någon plugglinje, eller någon linje där man kan komma in på vilken högskola man vill.

Jag ska åka och träna lite senare och sen måste jag plugga biologi och spanska. Nu jävlar måste jag börja plugga och satsa, jag har nästan aldrig pluggat, inte mycket iallafall.. Vet inte riktigt hur jag lyckats med så pass bra betyg?

Kolla vilken fin tatuering Emma skapade på mig med akvarellfärg.



Kommentarer
Postat av: joss

en dag ska jag ha en sån riktig !

2008-09-22 @ 19:12:15
URL: http://enjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0