killing me softly

Idag var jag hos tandläkaren eftersom jag tror att jag börjat gnissla tänder, eller iallafall så biter jag ihop käkarna, har vaknat några gånger av att jag gör det och att det inte är så skönt alls. Jag fick ingen skena utan hon tyckte att jag skulle vänta lite och se om det blev bättre, man kan tydligen göra det i perioder. Därimot hade min enda lagning gått upp så dit ska jag nästa onsdag igen och laga det. Vi slutade klockan 13 idag och på bussen hem sminkade jag och Frajd Daniel, HAHAA!!!! Alla satt och asgarvade, riktigt fin blev han, idomin och allt.

Jag och Frida solade en stund var eftersom att vi har skolfoto imorgon och man vill ju inte se ut som ett lik. Efter det skjutsade hon mig med moppen till Johan Zaar och vi spelade in våran låt som nu är klar! Jag väntar bara på att Johan ska skicka den till mig, men tydligen måste han far hjälpa honom med att göra något. Johan har lovat att lägga ut den på youtube sedan och jag kommer då lägga ut den här i bloggen också. Vi har förresten en myspace sida, men vi har inga låtar där än, men det kommer!

Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på skolfotot imorgon, jag funderar på att fråga Oskar om jag kan få låna en skoj t-shirt av honom och sedan antingen leggings eller gråa stuprör till det.

Hanna och Rebecka skulle ha friendsfoto så de klädde ut sig lite, väldigt fina.



solarium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0