i remember when

Jag kom precis hem, eller för 20 minuter sedan. Skola idag igen, ganska drygt men helt okej. Syslöjd och bild hade vi och de är båda ganska slappa lektioner. På syslöjden har jag börjat med en kjol men dragkedja men den är jag snart klar med! Jag älskar att sy. Vet ni vad jag tror att jag ska önska mig? En symaskin, det kom jag på precis nu! Isåfall ska jag börja sy alla mina kläder själv, nästan iallafall. Det är ganska coolt.

Idag, i slutet på spanskan så gick brandlarmet igång, det var på ett sätt ganska skönt eftersom att vi fick sluta. Det luktade rök i korrideran så antagligen någon som tagit ett bloss där. Haha, jag och Emma H hade inte så bråttom. Vi stod vid skåpen. Jag säger till Emma: " Har vi några läxor eller?" Båda står och rotar i skåpen, haha. Men det var ju ingen riktig brand så det var lugnt.

Idag hade jag mammas ylletröja med renar och grejer på mig. Första gången jag inte frös i skolan, väldigt bra!
Jag visar bilder på den snart.

Puss sålänge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0