There is something about Mary

Usel uppdatering, förlåt förlåt. Jag har verkligen inte haft tid. Igår var det först skola, sedan solade jag med Frida och var ett tag hemma hos henne och sedan åkte jag till Oskar, hann tyvärr inte vara där så länge. Kollade självklart på idol när jag kom hem också.

Idag simmade jag först coopers. Jag fick VG, en längd efter Frida. Det ska jag väl vara jättenöjd med eftersom att hon nog har bästa kondisen av tjejerna i klassen. Nästa gång när jag får springa coopers satsar jag på ett MVG. Vi hade lite halvdryga lektioner. På biologin snackade vi om könsstympning, fy fan vad hemskt det är, helt sjukt!!! Mamma läste någon bok förut, öknenblomman återvänder tror jag att den heter.

Sista lektion var musik och jag och Johan skrev den andra versen. Det var jätte coolt. Vi hade bara två meningar kvar och då sjunger båda två ut exakt samma sak. Vi tänker lika han och jag. Det blev såklart att vi skrev ner det.

Jag åkte bussen hem och sedan fick jag stressa ut i stallet och mocka och rida snabbt och sedan var det bara att klä på sig igen. Vi hade möte, alla i min klass+föräldrar. Eller jag kan inte säga alla eftersom att det var knappt halva klassen som var där. Det var iallafall om våran klassresa. Vi har kommit på det lite sent så nu måste vi skynda med att samla in pengar ifall vi ska kunna åka någonstans. Göteborg eller Högbobruk blir det nog.

Jag och Alexander gjorde förresten kycklingsallad igår, fin va?



Här ligger Frida och steker



Här är mina ben, ser ni håren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0