falkenberg

Vi kom hem runt 5 imorse. Vi åkte buss hem hela natten ifrån Falkenberg. Som tur var hade vi våran fantastiska chaufför Tina som orkade köra hela vägen, utan att stanna och sova. Jag ska inte skriva så mycket för då kommer ni tröttna på att läsa allt. Jag och Peeron kom tvåa i sexårschampionatet. Lonely vann med Jennifer Svensson som är 35 år och proffsryttare. Vi kom tvåa före Pride Melody och Julia Gustafsson med 0,3%. För en gång skull fick jag ha turen på min sida. Peeron var lite lat första dagen och andra dagen red jag som en dåre och då var han finare och fick högre poäng men han hade ute tungan en gång och de drog ner två bedömningspunkter, tyvärr. Det kändes sorgligt att skiljas från de där underbara smålänningarna, Bella, Matilda, Jessica, Helene och Jan-Ivar. Tyvärr kunde inte Daniel och Rasmus komma dit för det var på cross-SM. Rasmus är grymt bra, han är mycket yngre än de flesta, helt galen och så blev han tvungen att köra med sin gamla cross eftersom den nya pajade. Han kom 9:a av 40. Nästa år tror de på EM för hans del, häftigt!

Jag fick vara hemma idag, för det första är jag jätte sjuk och så kom vi ju hem jätte sent, jag kunde iallafall sova ca 4 timmar på bussen, eftersom att det fanns sängar och en bo-del som vi fick vara i när den åkte. Jag sov 3 timmar också när jag kom hem men nu känner jag mig pigg så idag blir det nog en del plugga till Biologi prov och spanska prov.


En gubbe försökte sälja på mig, Matilda och Bella varsin Jack Russel valp. Jag kan säga att han nästan lyckades. Det var det sötaste jag sett.

Matilda, helt glad





Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Japp! Supermul med lite nytt tkr jag. ;D

2008-09-29 @ 15:29:47
URL: http://sarakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-09-30 @ 14:18:01
Postat av: Anonym

STORT GRATTIS! Önskar mormor och morfar.

Du är verkligen superbra!

Krya på dig, inte roligt att vara sjuk.

Kramar från din mormor

2008-09-30 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0