everytime we touch

Hej, jag vet.. Mitt bloggande är otroligt tråkigt just nu men det är fullt upp med allt, tävling hela helgen, alltså massa packning+att jag är tvungen att packa redan nu inför fjällenresan eftersom att vi kommer hem på söndag kväll och jag åker tidigt på måndagen.

Idag var jag i alla fall i stan med Jullan i hopp om att hitta kanske någon mössa eller ett par vantar? Nej nej, helt slutsålt överallt, synd för mig! Fick i alla fall med mig ett par vita tygskor från skopunkten för 99 spänn, hur bra kvalité kan det vara på dem tror ni? Det återstår att se... Vet ni förresten vilken storlek jag köpte? Jag är vanligtvis en 39:a, men i de här var jag tydligen tvungen att ha 37, oj så glad jag blev! Haha, jag har alltid velat ha mindre fötter och händer än vad jag har, men det är så jag är skapt så det är inte så mycket att göra åt det, bara att försöka acceptera.

Såhär ser i alla fall skorna ut, inte alls märkvärdiga, men tygskor är bra som bas och det behövs alltid. Vet ni vem vi såg på stan då? Engla, ni vet den stora modebloggaren "Englas showroom". Visste att hon bor i Uppsala någonstans men trodde kanske inte att man skulle stöta på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0