from paris to berlin

Idag känner jag mig mycket bättre, dock har jag fortfarande lite yrsel och så men imorgon blir det nog i alla fall skola. Jag ska försöka mig på att rida lite ikväll också, jag har tävling med Fire på lördag och jag var ju borta hela förra veckan. Så om det ska gå någorlunda bra är det nog på tiden att ta och rida en sväng.

Jag kollade precis på "Fröken Sverige" och Emma H-Jag insåg att den där tjejen från provfilmningen, inte Maggie utan den andra. Hon är med i Fröken Sverige, i en ganska stor roll. Jag blev förvånad, visste inte att hon var skådis!

Ska försöka städa upp lite i mitt rum nu och sen kanske gå ut en sväng, om jag orkar det. Vi hörs senare. Good bye!

Ganska gammal bild på mormor, Simon, morfar och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0