fyy fan

Har jag sagt att mitt hår är förstört? Det är så sjukt jävla fult, platt upptill, slitet överallt, uppklippnaden är lite överallt och allt är fult, jag kan liksom inte göra något annat än en hög knut. Jag kan inte ens göra en låg knut för då blir de så platt uppe på skallen. Mitt fina, tjocka, långa hår. Det var ju synd att jag envisades att blondera det själv hemma, det är sedan dess det varit såhär. Så blondera för guds skull ALDRIG håret hemma!

Kolla vad tjocka flätor, en sådan är inte ens lika tjock som hela mitt hår nuförtiden.


Det här är i början av sjuan, då hade jag inte börjat klippa upp det sådär mycket.


Nu ska jag banne mig bara klippa topparna och spara ut, ingen slingning. Antagligen kommer mit hår att blekas som vanligt i sommar.


Kommentarer
Postat av: Kungen? YES !

hahah ni kan då inte ha varit gamla på första bilden, ni är ett par riktiga pinglor :)

2009-04-14 @ 21:53:04
Postat av: Alexandra

Haha, hampus.. Är det du? Visst är vi söta :)

2009-04-14 @ 22:27:14
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: ja borde du ha förstått med namnet kungen ju !

2009-04-14 @ 22:39:08
Postat av: Hampus Sonesson bättre ?

ja såklart det e jag ! kan inte göra något annat än att hålla med dig där, ett par sötnosar ;)

2009-04-14 @ 22:42:00
Postat av: Alexandra

Ja, jag gjorde ju de också, förstod alltså :D

2009-04-14 @ 23:08:22
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: lantisen

du är ju bara för smart! SOM FÖRSTOD alltså :D

2009-04-15 @ 22:17:15
Postat av: Alexandra

Haha ja visst är jag :D

2009-04-15 @ 22:38:42
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0