Goder morgon

Igår skulle egentligen min pojkvän ha kommit till mig men han har fått någon svullnad i ansiktet som vägrar ge med sig, jätte tråkigt verkligen, ville vara med honom så mycket! Idag skulle vi också åkt in och kollat på celsiusskolan men så blev de ju inte heller då... Istället åkte jag och Emma hem till Johan Zaar där Patcha också var, vi skulle fixa våran låt till showen och så och sedan plannerade vi ännu ett till nummer, spännande va?
Nu har inte ni en aning om vad jag snackar om, men det är nämligen så att på tisdag så är det öppet hus på Almunge skola och då är det även en vårshow där jag, Emma, Emma, Jenkan, Rebecka, Mimmi, Philip och kanske ngn mer ska göra ett nummer, mer säger jag inte. Kom och kolla vettja, kl 19.00 i gympasalen! Jag ska försöka få någon som kan filma så ni kan få se det sen, hoppas att det blir grymt! Idag ska vi nog öva på det men jag har inte hört något så vet inte när eller var det blir.

Jag försöker kolla på mopedkurser, utan vidare framgång. Det får nog bli den där hos Sigge ändå, det är bara 2 dagar så det går ju fort. Nu känner jag verkligen att jag är i behov av att kunna åka moppe, så att mina snälla föräldrar slipper skjutsa mig överallt. Nu ska bara någon ta tag i det där och ringa, hoppas att Dennis är frivillig!

Nu ska jag plocka upp lite kläder och sedan kanske ringa Oskar och fråga hur det är med honom. Imorgon ska jag tävla Peeron på roslagen, spännande. BYE!



Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Alex!

Lycka till på tävlingen!

Puss o kram från din mormor

2009-04-25 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0