Goodbye my lover

Ledig redan idag som sagt, super skönt! Herregud vilket fint väder det är ute, jag går runt i t-shirt och svettas, det känns nästan som sommar. Idag ska jag till Högbo och tävla tills på söndag, det ska bli riktigt kul! Det är en sådan tävling som man kan bli uttagen till NM och EM på, inte för att jag tror att jag har någon chans till det än, men nästa år är målet det. Nu undrar ni kanske varför jag är med i landslaget men inte får tävla utomlands? Vi är 11 stycken ponnyryttare som är med och de kan ju inte skicka alla så man måste helt enkelt prestera bra på deras träningar, tävlingar osv för att bli uttagen till att tävla internationellt och vi är helt enkelt inte tillräckligt bra för det än.

Nu måste jag gå ut och fortsätta jobba i stallet, vi hörs på söndag för jag kommer inte ha tillgång till någon data förrän då. Ha en bra helg allihopa, tänk på att ni har ett skönt lov framför er, då blir man glad! BYEBYE.


Kommentarer
Postat av: Nikki

Men Alex ska man inte titta åt det hållet man rider ;)



I mina ögon är ni två bäst! Klart du ska till EM och NM i år! :D

2009-04-03 @ 19:32:45
Postat av: Anonym

2009-04-05 @ 11:20:41
Postat av: Anonym

Lycka till jättemycket!

önskar mormor o morfar

puss och kram

2009-04-05 @ 11:22:42
Postat av: Alexandra

Svar Nikki: haha, jo dom säger ju de ;) Tack sötnos, vad snäll du är!

2009-04-05 @ 19:32:14
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0