Number of the beast

Idag var jag i skolan igen, sov hos Oskar i natt, åkte direkt till honom igår efter ett Elitmöte på Celsius, som gick bra. Fick nog se alla som ska gå elit och det såg ut som ett spännande gäng.

Tjejerna lyckades liva upp mig ordentligt idag och efter skolan åkte alla vi till Thun's förutom Frida en jätte snabbis och jag köpte mig ett par härliga indianmockasiner, bild kan ni få alldeles strax, ska bara knäppa på dem.

På kvällen har jag ridit Fire, Peeron och Neo och sedan hittade jag gamla klipp från mitt minneskort på mammas mobil från när vi var på halloweenparty hos Rebecka för flera år sedan, det är på Hanna Lind som leker IDOL. Jag, Sandra och Rebecka ligger och vrider oss av garv och nu 3 år senare skrattar jag tydligen lika mycket åt de. Det är helt sjukt hur mycket vi skrattar, tror inte att jag skrattat så mycket i hela mitt liv förut.

Valborg då? Vad händer då? Vi vet faktiskt inte vad vi ska göra eftersom varken jag, Jullan eller Oskar får åka in till stan. Men hur kul är det att hänga i Almunge när alla andra faktiskt åker in? Det återstår helt enkelt att se. På dagen ska vi i alla fall träffa en jäkla massa folk på forsränningen. Förresten, är vi verkligen lediga? Jag undrar det, men antagligen kommer det inte sitta många elever där även fast det eventuellt är en skoldag, som jag inte tror. Är det någon som vet?


Update: Här har ni skon då.. Det krånglade när jag skulle lägga in de, men jag fann de på internet, dock är mina i en annan, ljusare färg och jag tycker också att det är snyggare på, men imorgon ska ni få outfitbild och då ska jag ha på mig dem, promise!


Kommentarer
Postat av: ljunglöf

om det är sista april du undrar ifall vi är lediga så kan jag svara att det vi;) haha <33

2009-04-22 @ 21:50:35
Postat av: evelina

Sv: ja, jag håller med! Förut fick dom bara in massor av skitsaker nästan, nu börjar det bli lite mer stil på det. Så håller helt klart med! :)

2009-04-22 @ 23:32:34
URL: http://evelinnas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv Ljunglöf: Aha, vilken nedrans tur då, jag visste bara att vissa gymnasieskolor är det ;)<3

2009-04-23 @ 16:26:16
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0