release me

Tjena! Hur mår ni idag? Jag mår sådär, känner mig lite halvnegativ. Fick träffa Totte en kortis i morse också, det var trevligt, vi träffas på tok för lite. Sista skoldagen för mig idag, jag har "tagit" ledigt imorgon eftersom att jag ska åka och tävla, så nu har jag bara hela det långa lovet att se fram emot. Det känns så skönt.

Idag var vi tvungna att visa några ackord för våran musiklärare, men jag valde att köra en halv låt istället med sång till, han var väldigt positiv så det var kul! Jag älskar musik, verkligen. Har fått låna Oskars ipod också så nu kan jag inte sluta lyssna, tur att vi har väldigt lik musiksmak!

Vad händer ikväll då? Inte så mycket, måste börja packa lite och städa mitt rum, ska även ta en härlig prommenad med Perran! Det är skönt att gå tycker jag.

Nu kommer jag inte träffa tjejerna på hur lång tid som helst heller, det känns lite surt men vi får hålla kontakt på annat sätt, vi har ju massa planer att smida inför valborg. Än så länge är det ganska osäkert vad vi ska hitta på på kvällen men på dagen ska vi följa Uppsala-traditionen, kolla på forsränningen och kanske ta ett restaurangbesök, det kan nog hur som helst inte bli annat än trevligt i alla fall med så bra människor.

Nu jäklar ska jag sätta lite fart med rumstädning, vi hörs senare! BYE.

Trevliga jeans från BIKBOK.



Kommentarer
Postat av: jullan

jäklar vad jag kommer sakna dej alex !:( <3

2009-04-02 @ 18:45:57
Postat av: Alexandra

Åh, jag kommer sakna dig också Jullan <3<3<3

2009-04-02 @ 20:44:35
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0