so sick

Jag är sjuk, blä! Det är nästan det värsta som finns, det enda man kan göra är att vila och det är inte sådär jätte roligt! Jag blev det igår på förmiddagen. På morgonen kände jag mig jätte pigg men sen kom det plötsligt. Tur att vi bara har inför livet vecka i skolan nu då, då missar man inte lika mycket men det hade ändå varit roligt att vara med på det, det ska tydligen komma någon snubbe från RFSU och snacka, sen brukar man alltid dansa och sådant. Jag får hoppas att jag känner mig bättre ikväll.

Nu har jag gjort som alla andra, fixat spotify, det är väldigt smidigt och lätt att lyssna på låtar utan att behöva ladda ner de.

Nu ska jag, hmm... VILA! Vi hörs senare. BYE!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh stackare, krya på dig.. Hoppas att du blir frisk snart:)<3

2009-04-14 @ 21:28:49
URL: http://freakyfridays.devote.se
Postat av: Anonym

Sv Rebecka: Tack gullunge! <3

2009-04-14 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0