shall we dance?

Hej hörrni, nu är jag varit hemma i några timmar, men har käkat och packat upp och så också och inte fått tid till att blogga förrän nu.

Helgen har varit helt okej, tyvärr är det inte lika bra ponnydressyr ekipage detta år, jag red tre inte så bra ritter och fick placering i alla. I första klassen blev jag placerad 5:a, i andra klassen som jag red klockan 22.15 igår kväll kom jag 4:a i och i klassen idag kom jag 2:a, helt okej med tanke på att han inte alls var på topp. Tyvärr är det så jobbigt för mig och mamma när vi vet hur bra han kan gå och jag kan rida men att vi inte riktigt kan visa det på tävling (Enköping var dock ett undantag, där gick det riktigt bra). Haha, snälla Netti (en av mina kompisars mamma) kom fram till mig och frågade om jag inte skulle söka till Top Model och tyckte att jag hade så vackert, naturligt ansikte osv, verkligen jätte snällt att hon sa det, man blir så glad! Även om jag inte alls håller med och dessutom är för kort men tydligen hade hon sett på något top model där det var någon som var under 1.70, haha men nej någon modellkarriär tror jag absolut inte på.

Och imorgon ska jag som sagt till Fjällen, jag är jätte taggad, ska bli kul faktiskt, saknar Oskar väldigt mycket. Tyvärr fasar jag inför bussresan som tar hela 8 timmar, men ska försöka tänka ut en kür under den tiden, läsa ut lite böcker och kolla film på Oskars ipod. De är i alla fall snälla och hämtar mig i Funäsdalen sedan. Tydligen är det snö enda upp till rumpan där, vet inte hur jag känner för det, snön som jag inte var så förtjust i här hemma har precis smält bort och våren kommit, nej då ska jag iväg till den där jäkla snön igen! Jag hoppas på att jag kan få med en kamera dit så jag kan dokumentera resan med lite bilder sedan.

Nu ska jag börja fixa iordning det sista här, kanske uppdaterar mer lite senare! BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0