om du lämnar mig nu?

Idag har jag dansat häcken av mig i skolan. De hade som sagt hyrt en proffsdansare som lärde oss foxtrot, wienervals och bugg. Jag trodde dessvärre att vi hade sovmorgon som alltid på fredagar, men jag insåg när jag kom dit att det inte var så. Jag lyckades hänga med de hyfsat bra, trots att de redan hade hunnit dansa i ett par timmar. Det är så kul att dansa, för ett tag glömde jag bort allt jobbigt. Vi hade även danstävling, jag och Alexander var grymma men vi gick inte ens vidare till final, haha, synd.. Vi kanske inte var så grymma trots alltså. Den där snubben som lärde oss allt kom dessutom fram till mig i matsalen och frågade om jag dansade/dansat bugg, för tydligen tyckte han att jag var jätte duktig! Kul.

Sedan jag kom hem har jag bara ridit Peeron och ätit god mat och avundats de som kan åka till Fjällnora ikväll, själv jobbar jag imorgon och sedan ska jag på tävling efter det. BYEBYE!


Kommentarer
Postat av: Totte

Nu blir jag besviken, inte äns final? :O:(

2009-04-18 @ 22:07:45
Postat av: Alexandra

Ja, snacka om att vi blev de... :O Vi var bäst! :D

2009-04-19 @ 18:00:45
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: nyfiken

nice brillor! umdrade bara var du köpt dom?

2009-04-29 @ 21:11:30
Postat av: nyfiken

var har du köpt dina brillor de var najs!

2009-04-29 @ 21:12:46
Postat av: Alexandra

sv nyfiken: thank you! det är bara ett par vanliga solbrillor som jag ploppat ut glaset på :)

2009-05-01 @ 22:48:37
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: nyfiken

jaha! smart du e då;) TACK!

2009-05-05 @ 12:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0