jag är en vampyr

Jag är glad idag, min dag har bestått av:
-En tant som berättade om brott osv, en annan som berättade om konsument och en annan om barnomsorg
-En film om alkohol
-Boxercise (väldigt jobbigt, speciellt när man är sjuk)
-Affrodans

Imorgon ska vi dansa hela dagen lång, det ska tydligen komma något proffs och lära ut bugg, foxtrot, vals och sådant. Ska faktiskt bli jätte kul. På eftermiddagen är det "disco", vad nu det kan innebära.

Nu måste jag byta om, ut och rida Peeron, in och äta mat, åka och träna med Fire i ridhuset, vi hörs kanske ikväll. BABY GOODBYE!

Någon önskade mer outfits och mer om mina kläder. Imorgon, jag lovar, jag ska verkligen försöka komma ihåg.


Update: Fasen, det postades inte, jag tror att jag skrev det strax innan 17 i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0