Big city life

Baksmällan var som väntat riktigt rolig och vi skrattade i princip under hela filmen. Efter det tog vi en runda ner på stan och när vi kom in i St:per gallerian så såg jag en skylt om drop-in på någon frisör. Gick in där, det var hur fräscht som helst. Helt, helt nyöppnat. Frågade om de hade någon ledig tid och jag fick tid direkt. Hon som klippte mig var jätteung men jag blev riktigt nöjd, ingen större förändring, håret blev fräschare bara och jag gjorde lite slingor också som inte syns alltför mycket, det ser bara mer solblekt ut än det var innan. 890 spänn fick jag betala, hur billigt som helst ju och för en gångs skull gick jag inte därifrån med gråten i halsen! Nu gäller det bara att avboka den där tiden på estetica.

Jag och Matilda tog en härlig middag på Mc Donald's också, tyvärr har jag börjat inse att min mage inte tål sån mat, jag satt med världens magknip hela bussresan hem, usch vad hemskt det var.


Kommentarer
Postat av: The Girl & The Boy

Gillar du mode skönhet och inredning? men hittar aldrig en blogg som skriver för både killar och tjejer? Nu gör du det! kolla våran blogg lovar du kommer älska den Lämna en komentar och berätta gärna hur vi kan bli bättre och va ni vill se mera av ? Kram The girl & The boy

2009-08-16 @ 21:27:02
URL: http://styleistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0