Gårdagen


Vi blev ett helt gäng igår vid borgis. Jag, Mange, Jullan, Frida, Petter, Lucas, Matte, Falk och sen kom John efter ett tag. Vi solade, badade, hoppade lite klippor och spelade beachvolley, grymt kul och alla var riktigt bra. Vi drog dit så vi var där strax innan 14 vilket var lite för sent eftersom att regnet började ösa ner efter 1,5-2 timmar. Vi var tappra och fortsatte spela volleyboll för att sen springa ner till vattnet och hoppa i. Men sen regnade det bara mer och mer så vi gav upp och åkte hem, i trosor och jacka. När vi kom till Almunge hade det inte kommit en droppe.

Jag hann bara hem, fixa helt hysteriskt med hästarna och sen var det dags att åka igen. Jag var superstressad hela vägen dit eftersom att man inte direkt bara kan gasa på med moppen utan man får sitta där i halvlam fart och kolla på den fina omgivningen. Jag hann i alla fall och jag parkerade moppen hemma hos Frida och sen fick vi springa till bussen, jag barfota på grusväg (ajajaj).

Vi kom in till Uppsala runt kl.20.30 och då följde Emma och Frida med mig till Mc Donald's eftersom att jag inte hunnit käka någon middag hemma. Efter det gick vi direkt till Vaksala torg eftersom att Timbuktu skulle spela där. Eftersom att jag aldrig varit på någon konsert innan (helt jäkla galet, jag vet) så hade jag inte speciellt mycket att jämföra med. Jag hade bara hört hur bra han brukar vara live och jag tyckte att det var härligt samspelta och han var störtskön men sen var det flera som var missnöjda med honom hörde jag efteråt.

När det var slut gick vi och träffade lite människor och försökte välja om vi skulle gå till Mc Donald's eller Max för en milkshake. Vi gick fram och tillbaka några gånger och innan vi hade valt hade Mc Donald's hunnit stänga så då blev ju valet enklare. Vi tog 00.10 bussen hem. Jag har tyvärr ändå inga bilder att bjuda på eftersom att jag lyckats pajja Dennis kamera (yes, jag är bra död).. Så nu vet jag vad min nästa lön kommer gå åt till.

Idag ska vi åka och bada igen, vet dock inte vilka det blir än. Vad glad jag är att vädret har blivit så härligt igen! Tänk vad vädret påverkar ens humör egentligen.

Nej, dags att fixa matsäck, küss!

Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: ne man ska väl inte det, när det blivit så fint :P

2009-08-07 @ 10:40:55
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0