God morgon

Idag mår jag mycket bättre, skönt. Det finns ju tyvärr inte så jättemycket att göra när man är sjuk, ska försöka sätta på någon bra film snart. Jag har tillägnat morgonen åt att kolla på olika barnprogram, det är kul att de fortfarande visar de där riktigt bra som fanns när jag var liten också, bl.a. Arthur, Richard Scary's äventyr osv..

Jag ska nog försöka fixa någon klipp och slingtid idag, är det någon som vet någon bra frisör i Uppsala? Jag har fått rätt mycket tips men det lutar åt Ragdolls eller Estetica. För er som undrar hur jag vill ha det så ska jag bara klippa topparna och lägga i ljusare slingor. Mitt hår har blekts riktigt mycket av solen nu men jag skulle vilja ha det ljusare ändå.

Det känns så tråkigt när jag aldrig lägger in några nya bilder men ni får ta hänsyn till det eftersom att jag varken har någon kamera eller mobil. Kameran har jag som sagt haft sönder och min mobil är fortfarande försvunnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0