INSAAAAAAAAANE

Fullt upp hela tiden, därför har jag inte riktigt hunnit med någon bloggning. Jag kan berätta lite kort om gårdagen och dagen. Efter många om och men lyckades jag och Emma H ta oss till Borgis, det blev nämligen lite knasigt med bussen eftersom att jag kollat på vardag fast det var helg så jag fick ta moppen enda till Almunge. Vi var där i några timmar och solade, snackade och badade, mysigt!

På kvällen skulle vi frpn början ha åkt in till Uppsala men sen blev det ändring på det och vi tog bussen till Öregrund. Även där blev det lite krångel med bussen eftersom att vi missade den första och den andra gick bara till Östhammar så vi blev tvungna att vänta där i en timme, men det gick bra, några trevliga killar förklarade vägen till en restaurang där vi delade på en barnpizza.
Till sist kom bussen som blev helt proppfull trots att alla från Uppsala satt på en annan buss. Bussresan dit var helt galen, alla satt på varandra och skrek för fulla muggar. Härligt! Vi kom dit runt 22 och vi träffade alla möjliga människor och fick en del nya, manliga bekantskaper och det är ju alltid trevligt. Kvällen var sammanfattningsvis väldigt rolig och trevlig och vi tog bussen hem 00.30. Träffade även Therese på bussen och vi fick oss en trevlig pratstund.

Idag hade jag ställt klockan på 9.30 trots att jag inte kom i säng förrän strax innan 3. Men jag visste att mina grannar skulle till Öregrund för sol och bad och det vill man ju inte missa. Jag hade flyt för de hade nästan precis skickat ett sms till mamma och undrat om jag ville följa med, såklart! Käkade frukost, fixade lite matsäck och sen kom de och hämtade mig. Vi kom dit runt 11.30 och låg där i princip hela dagen, hur skönt som helst! Dock var vattnet inte speciellt varmt men det var helt klart uppfriskande.

Imorgon ska jag till Gröna Lund med världens bästa Saga, det ska bli så himla kul! Det är första gången för mig i år och den nya "insane" ska bli kul att åka.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det sängen som gäller, jag är så otroligt trött. Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0