Sola och bada i piña colada

Men ååååh, det här är tredje gången jag skriver om det här inlägget, vad är felet? Sista chansen nu!

Vad hände med min tråkiga dag till sist?
Jo, jag tog moppen till Jullan och tillsammans åkte vi till borgis och jag fick mitt efterlängtade dopp i det blå+lite sol. Mackor och frukt hade vi med oss och efter ett tag kom Rickard dit och gjorde oss sällskap. Vi badade lite till och simmade ut till flytbryggan, det var helt galet kul. Jag tror dessvärre att de som var där tyckte att vi förstörde deras lek lite grann eftersom att vi inte var riktigt lika snabba i sidbytena. Runt 16 så kom Danne också men då blev jag och Jullan tvungna att åka hem eftersom att hon skulle på match.

Ikväll ska jag rida, springa och äta. Hoppas att min papi rör ihop något riktigt gott. Mamma och bror är i Dalarna så jag tycker att vi förtjänar lite lyx här hemma. Damn it, jag hörde något om torskfilé...

Imorgon blir det nog bad igen om vädret håller i sig, vilket det åtminstone ser ut som. Borgis eller Fjällnora?

Time to go, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0