My humps








Igår åkte jag in till stan och träffade Matilda och även Gullberg ett tag för lite shopping osv.. Totte tröttnade dock efter att vi varit inne på weekday (första affären vi var inne i) och provat x antal jeans. Jag hittade lite smått och gott, bl.a 1 par vit/röd randiga högmidje shorts, 1 par svarta silkesshorts även de med hög midja, ett par hallonröda chinos, ett vitt linne, en ögonfransböjare och sen även det där magiska pulvret "dust it" som gör så att man får lite mer volym i håret.
På kvällen åt vi på Unico och han som jobbade där försökte få mig att skriva mitt telefonnummer på kvittot, haha. Jag skrev det aldrig eftersom att jag skaffat nytt kontantkort och inte lärt mig numret än. Men det slog mig sen efteråt, brukar man verkligen skriva telefonnummer? Matilda sa att det brukar man inte och tydligen hade han med sin halvknackiga svenska sagt att jag hade fint namn osv, men det kan inte jag ha hört.
Matildas vän Henrik kom till Unico efter ett tag och sen gick vi och köpte lite godis och satte oss vid fyrisån, men det var inte så kul så vi gick runt lite på stan istället. Matildas snälla mamma hämtade oss 23.55 och så åkte vi hem till henne, snackade osv och somnade runt 3.

Vi vaknade runt kl.10, gick upp och käkade frukost och klädde på oss och sen skjutsade de mig till tåget som gick 12.20. Kl.13 mötte jag upp Mange för en trevlig lunch på panini. Vi klämde i oss varsinn pizza och sen följde jag med honom tillbaka till bergmans där han jobbar. Slappt jobb, han gör knappt någonting, känner han för att prova lite kläder, så provar han lite kläder.

Sen gick jag ner till station och hoppade på första bästa buss till Alunda och stötte på Alex, Holmen och Jesper på bussen. De visste inte riktigt var de skulle, de tänkte först kliva av i Alunda men bestämde sig sen för att åka vidare till Östhammar eller Öregrund.

Nu ska jag nog åka till närmaste bad för lite simning, det kan behövas för min just nu feta kropp. So long!

Kommentarer
Postat av: tOTTE

INGEN BILD P MIG?!?!?! :)

2009-08-08 @ 00:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0