This is who i am

Idag har varit en minst lika lugn dag som alla andra dagar den här veckan... Eller jag har faktiskt duschat och varit ute en liten sväng med Johan, vi båda behövde snacka av oss lite tror jag!

Vår älskade häst Big Idol har äntligen kommit hem också. Han är våran första egna uppfödning och sist vi såg honom var han en liten pluttis, det kan jag inte påstå att han är nu. Han har tillägnat ett par år i Småland hos de som äger Peeron, hästen jag rider, men vi kände att det var dags att ta hem honom nu när de gjort grovjobbet så vi bara kan njuta.. Skämt åsido. Galet stor och otroligt fin är han i alla fall, det här ska bli spännande!

Nu har jag bokat en tid för klippning+slingning, spännande! På tisdag börjar skolan, var tog sommarlovet vägen? Det gick alldeles för snabbt, jag skulle gärna vilja ha en månad till eller så även fast det ska bli riktigt kul eftersom att allt blir så nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0