I can change your life

Otroligt dålig bloggning från min del den senaste veckan. Men skolan har börjat och jag hoppas att ni har överseende med det. Jag har alltså börjat i ettan på gymnasiet nu. Jag kan ha kommit i i kanske världens bästa klass, även om majoriteten består av hockeykillar, men det är bara trevligt. Vi är 24 stycken och jag tror att mer än hälften av alla delar sitt namn med någon annan i klassen, jag är dock ensam om namnet Alexandra. Vi har ett otroligt slappt schema just eftersom att vi är en elitidrottsklass och vi börjar runt halv 11 varje dag och slutar runt 14. Skönt. Dock kan det kanske bli så att man inte får riktigt samma klassammanhållning som om man hade gått längre dagar med varandra men jag tycker redan att vi kommer bra överrens och vi kommer antagligen träffas på gymmet en hel del också eftersom att vi har fri tillgång till det. En varsinn mini-laptop ska vi få också, med inbyggd webbcam. Oh my god, allt är hur bra som helst!

Nu ska jag byta om och sen ta min moppe till min vän Johan för lite godis, film och kanske gitarr och sång. Vi hörs nog imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0