craazt

Kortisinlägg. Sammanfattning av helgen. Lördag: Oskar åkte runt halv 11, mormor, morfar och min moster+ kusiner kom och firade mig. Fick pengar, örhängen och en jättefin halsduk som min mormor stickat, tack <3

När de åkt åkte jag in till stan, träffade Jossan och Sofia på bussen, trevligt med lite sällskap till bion. Mötte Oskar på filmstaden och vi gick och köpte lite chips och satte oss sedan till rätta, filmen var grymt bra! Se den, verkligen! Efter det åkte vi hem till honom och kollade på film, käkade hamburgare och sov. Vi blev väckta halv 8 av hans mamma, åh vad jobbigt att gå upp. Han åkte in på träning, jag följde med men jag och Annelie (Oskars mamma) åkte runt och gjorde lite grejer, hälsa bl.a på hans kusiner, handlade på coop, strosade runt på ikea. När Oskar var klar med sin träning åkte vi dit och hämtade honom. Tydligen tränade Emma Hellbergs lillebror Johan precis efter så jag och Emma kunde vinka till varandra genom bilarna, haha! Sedan käkade vi hamburgare på burger king och gick lite på gränbycentrum, åkte hem till honom och sen kom mamma. Vi åkte till min klubbs årsmöte, där bjöds de på smörgåstårta, mycket trevligt! Fick även blommor och presentkort eftersom jag kom tvåa i ett slags championat där.

Nu har jag bara pluggat matte, låg 20 tal efter, nu är det ca 10. Erik L är snäll och hjälper mig!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0