Gästinlägg

Det är frida som skriver, min underbara vän alexandra är nu bakom mig och håller på att göra pannkakor som vi ska käka sen. Tror att det går ganska bra faktiskt, hon kanske ska bli kock, men då måste nog hon få några försök i början för dom blev inte så bra då. Men nu ser dom fin fina ut. Vi tog något recept som låg i lådan så hoppas att dom blir god. Alexandra måste tyvärr redan åka hem med ett bussen för hon måste hem till sin hund. Jag som ville att hon skulle vara kvar och vara med mig, kommer sakna henne direkt när hon har åkt, för det kommer att bli så tyst för hon sjunger så underbart hela tiden, älskar hennne!! Hon har ju lite underliga läten för sig ibland med det gör mig på gott humör, hahaha!!  Nu ska vi snart äta massor av pannkakor :D Ha det bra! Pusss på alexandra!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0