hallelujah

Vet ni vad det är för dag? Alexandra och Sandra-dagen, jag har alltså namnsdag.

Idag har jag slitit häcken av mig på Thun's, dagen gick otroligt segt.  Tur att jag har så trevliga arbetskamrater som lättar upp stämningen. (Hej Maria och ni andra som kikar in på min blogg efter dagen). Jag hoppas att ni förstod att jag inte skrev så positivt om de bara för att de antagligen kommer kika in här förr eller senare.

Jag köpte två t-shirtar och ett par trosor, såklart är de från herr, som alltid. Dock inte trosorna. Jag visar bilder på det senare.

Nu ska jag äta en god middag med efterrätt och grejer bara för att jag har namnsdag, fint va? Lite senare kommer Oskar hit, gissar på att det blir runt 20. BYE!

Bjuder på bilden nedan bara för att jag är så sjukt snygg.

NOT!

Kommentarer
Postat av: mormor

STORT GRATTIS PÅ ALEXANDRADAGEN!



Önskar mormor och morfar

2009-02-17 @ 19:46:41
Postat av: mormor

STORT GRATTIS PÅ ALEXANDRADAGEN!



Önskar mormor och morfar

2009-02-17 @ 19:47:49
Postat av: jullan

grattis på namnsdagen :D <3

2009-02-18 @ 16:54:06
Postat av: Alexandra

Svar mormor och morfar: Tack så jätte mycket <3

2009-02-19 @ 18:52:39
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Svar Jullan: Tack så mycket sötnos, härligt att du kommenterar så mkt hela tiden ;) <3

2009-02-19 @ 18:53:23
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0