i've been thinking

Lugn dag idag. Vi körde rugby första lektionen, Oliver kastade sig rakt på mig så jag gjorde illa handen lite men eftersom jag är man och inte mus så gick det bra! Frida och Jullan spelade musik och filmade mig och Emma när vi dansade idag, ni ska få se lite av det senare. Imorgon ska vi göra en ännu bättre film, vi har till och med plannerat kläder och grejer. Appropå det så ska vi tjejer nog börja köra Meangirls-veckor snart! Ni vet, bara tofs en gång i veckan osv.. En dagens outfit får ni också ikväll!

Jag har pluggat sedan jag kom hem, nu ska jag ut och utöva lite fysisk aktivitet.
Här är en bild som min kära vän Emma gjort, helt nybörjare i ett gratisprogram, soft va? Här hittar ni hennes blogg. Det är förresten jag som ligger längst fram med lockigt hår och asgarvar, i fall ni inte såg det!?


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA @

SV: jaha men då ere ju dunder ;) Jag går i 2an. Ja det tycker jag om ja får säga det själv. Jag får ju klippa drop in kunder som kommer in såå.. och om jag skulle va osäker på något så kan ja bara fråga någon av dom andra där dom är skitschyssta:)

2009-02-24 @ 17:20:01
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0