Om oss <3

Vad heter ni? Alexandra och Oskar
Hur träffades ni? Hm, komplicerat
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Oskar har moppekort (haha), jag med snart
Isåfall, vem kör bäst? Jag!
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, låter mer romantiskt än vad det var. Vid en sjö var det i alla fall.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Oskar!
Vem är äldst? Han.
Vilka stjärntecken är ni? Jag: Stenbock    Han: Jungfru
Vem fyller först på året? Det gör jag!
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Oskar, solklart!
Håller ni i handen på stan? Såklart.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, det kan jag inte påstå.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja, kommer ihåg när han klev ur bussen, då tror jag dock inte att han visste att jag existerade.
Har ni någon speciell låt? Vi har inte skaffat oss det än :(
Har ni några "fri kort"? Nejje!
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, när vi fyller 18 <3
Vilket är ert bästa minne? Svårt, vår ettårsdag var mysig <3
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tränar och pluggar
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid!!!!!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Samma långa avstånd som nu.
Blir du lätt svartsjuk? Ja, jätte.
Brukar ni bråka? Förut gjorde vi det aldrig, tyvärr har det varit lite mer på sistone.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer eftersom jag aldrig har pengar på min mobil, (älskling, har fyllt på den nu)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Det där är så svårt, vi låg och pratade om det igår. Hans händer, armar, rygg eller läppar kanske.
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, båda! Haha, vi brukar ligga och prata när vi sover.


Kommentarer
Postat av: totte

Isåfall, vem kör bäst? Jag!

Va de itne du som vurpade första dagen?:D

2009-02-12 @ 23:50:54
Postat av: Alexandra

Haha, jag bröt i alla fall inte handen ;)

2009-02-16 @ 19:03:19
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Oskar

Inte ja heller jag körde med bruten hand;)

2009-02-19 @ 15:05:40
URL: http://oskarjanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0