OTH

Idag började vi som sagt klockan 10, jag hann åka hem till Frida en snabbis på morgonen också. Svenskan gick uruselt, hann inte klart alls och fick stressa igenom allt, hur blev folk klara på en halvtimme? Vi slutade redan 11.20 när vi var klara med proven. Jag åkte hem till Frida igen och som hon skrev nedanför så lagade jag pannkakor, riktigt goda blev de.

När jag kom hem kastade jag mig ut i stallet och där har jag befunnit mig ungefär hela eftermiddagen, fixat allt eftersom mamma slutar sent, ridit osv.

Nu kollar jag på one tree hill, som vanligt nuförtiden, otroligt trevlig serie, kolla på den! Än så länge har jag bara kommit till andra säsongen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0