let me sign

Måndag igen. Bestod av kemiprov som jag pluggat alldeles för lite till, syslöjd, pyttipanna och gotlandsplannering (det enda vi pratar om nuförtiden).

Det är så att jag och mina kära vänner ska åka till Gotland i sommar, eller har jag berättat det redan? Vi vet inte exakt vilka vi blir men planen är att åka båt dit, Frida har landställe där så hennes föräldrar åker nog dit samtidigt. När man sedan kommer fram till Visby där båten stannar så kan man hyra cyklar, tydligen får man med tält också. Så vi ska alltså cykla runt på Gotland och campa och bada och sola och sådant, hur mysigt? Som det ser ut nu så blir det: Jag, Frida, Emma, Emma, Jullan, Oskar, Filip, Petter, Matte, Falk, Lucas och Mange. Eller egentligen så har vi inte hunnit prata med killarna än men vi får hoppas på att de vill följa med.

Imorgon har vi nationella proven i svenska, läsförståelse, blä! Vi får i alla fall sovmorgon till 10 och sedan slutar vi direkt efter det, klockan 12. BYE.


Kommentarer
Postat av: juliaaldén

HAHA inte lucas ?.. :D

2009-02-02 @ 18:59:45
Postat av: Alexandra

oooj, förlåt. Ska ändra genast. <3

2009-02-02 @ 22:26:00
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj haha vi ska oxå dit vi brudar. 7st blir vi och hyr stuga i visby. myyysigt säger jag bara. när sk ani dit?:)

2009-02-02 @ 22:42:34
Postat av: Anonym

Svar Anonym: Jaha, vem är det som kommenterar? Vi har inte betämt när vi ska dit än, men gissar att det blir någon gång i juli. Det ska bli jätte mysigt.

2009-02-03 @ 12:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0