wallander, mörkret

Hej mina vänner! Förlåt för värdelös uppdatering, men som jag sa tidigare så har jag mått lite dåligt men nu har mitt humör höjts upp lite igen.

Idag hade vi hemkunskap och lagade pajer, jag och Emma H gjorde en jättegod tacopaj med fetaost och lite annat gott i. Behövde varken äta frukost eller lunch p.g.a den. Vi slutade två och nu är jag hemma hos Frida, skulle ha åkt till Uppsala med Oskar men han var tvungen att plugga ett tag så jag ska åka till honom runt 19 och sedan sova kvar där.

I helgen ska jag på landslagsläger, som är likadant som tidigare ett samarbete med Gina tricot. Det ska bli jätteroligt. Vi åker på fredag och kommer hem på söndag. Veckan efter har vi sportlov, ska bli så skönt!

Nu ska vi ta och kolla på någon kul film. Puss och kram och nyp i stjärten.

Hittade en bild på mig på Fridas data, inte så jätteny men det är ju i alla fall snö ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0