when the stars go blue

Andra np i svenska idag, gick mycket bättre men det tog otroligt lång tid att komma igång, jag slängde 2 olika noveller som jag började på, ca 8 sidor, men jag hann bra ändå, det var gott om tid. Jag blev till slut nöjd och fick nästan ett litet obehag av min egen novell, den var ganska hemsk.

Jag, Emma och Emma har sjungit when the stars go blue nästan hela dagen, den som Haley och Chris sjunger i one tree hill, grymt bra låt. Jag spelade gitarr till och i slutet lät det till och med bra.

Jag har tränat nu på kvällen, det gick bra. Nu har jag ätit middag och kastat i mig lite chokladmousse. Vet ni vad jag måste göra nu? Plugga engelska, jag har prov imorgon. BYE.

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0