cuz i got high

Skola idag igen, segt som tusan att gå upp, var tvungen att duscha på morgonen också. Slet på mig Oskars t-shirt, tights och även Oskars kofta som jag fått. Helt Oskar. Great.

Skoldagen gick ganska bra, sista lektionen var knasig, det var spanska. Jag och Frida började inse att vi kommer börja lespa(?) hela bunten efter alla våra spanskalektioner eftersom att man gör det så mycket i det spanska språket hela tiden. Haha, så vi började lespa hela tiden och Frida skrattade så hon grät, som vanligt. Jag skrattade ungefär lika mycket och ännu mer blev det när vi sedan började tänka på våran konfirmation och på en kille som var orm i våran pjäs, han stammade och lespade (med mening alltså i pjäsen), men det var bara så kul just då. Sedan råkade en kille kliva på min halsduk, inte kul det heller men då hakade även Jullan på i våran skrattattack.

Visst är det skönt att skratta? Jag tror faktiskt det är som man säger att ett gott skratt förlänger livet, vad tror ni?

Det här är bilder från när jag precis, precis hade fått min mobil, ser ni hur bra kameran var då? Den har minsann blivit sämre på sistone. (btw kolla hur blond du var Emma Hoe)




BYEBYE


Kommentarer
Postat av: Påsätt

jaa ett gott skratt förlänger livet, men tiden går fort när man har roligt;)

2009-01-20 @ 14:09:21
Postat av: Emma

haha jag ser både blond och hög ut !

2009-01-20 @ 14:52:07
URL: http://eemmq.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Svar Påsätt, även kallad pungsvett: Ja, men det är verkligen så, du såg väl till och med hur mkt vi garvade ;)

2009-01-20 @ 17:12:39
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Svar Emma: Haha, du var fint i blont, men bilden kanske inte var den bästa på ngn ;)

2009-01-20 @ 17:13:55
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0