gratismode

Jag har hittat en ny sida, eller egentligen så har jag varit medlem ett tag men jag har inte ägnat så mycket tid åt det. Gratismode går ut på att man ska samla poäng som man sedan kan lösa ut mot presentkort, biocheckar, trisslotter o.s.v.

Hur gör man för att samla poäng då undrar ni säkert? Du kan skriva om hemsidan på din blogg, bilddagbok. Du kan värva vänner, besöka hemsidor o.s.v. Du får olika mycket poäng för varje sak du gör.

Presentkortet som jag pratar om kan du välja att byta in på de flesta butikerna. T.ex. H&M, MQ, Bianco, Cubus, Vero Moda m.m.

Den sidan som jag pratar om är Gratismode.se, om du blir medlem via mig så kommer du få 50 poäng direkt, klicka på bannern nedan för att komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0