fortsättsimmafortsättsimma

Tisdag är det idag. VI började dagen med att simma, eller det var bara jag och Emma L, vilket var trevligt. Vi övade på att livrädda och att kråla. I slutet gjorde det på tid och båda lyckades klara mvg på det, jag körde tydligen även på samma tid som en simmerska i min parallellklass och 10 sek under killarnas mvg. Tycker ni att jag skryter? Hm, lite kanske men det är för att jag vill visa att jag inte suger på allt, ni vet innebandy, fotboll och sådant är ju inte mina starkaste sidor.

För första gången på länge så hann jag med min buss på tisdagar och då var jag tvungen att gå 10 minuter tidigare och även störa Emma H's jättefina redovisning om Australien där hon varit. Den var jätte bra Emma, så det var inte den som var orsaken till att jag gick, haha!

Jag ska försöka sätta ihop en fin klädsel som jag själv skulle kunna tänka mig att använda, vi får se om jag lyckas. Den kommer i så fall att läggas ut här lite senare.

På söndag ska vi tjejer till Stockholm, (jag, Jullan, Frida, Emma och Emma). Det ska bli så kul. Jag hoppas även att jag hinner få min lön innan dess, men den lär det inte bli så mycket kvar av ändå. Man måste lämna in ett speciellt papper varje år för att slippa skatta men jag har glömt att göra det för 2009. Aja, vi får se hur det blir med det.

Förresten så var det lite komiskt idag när jag och Emma L klädde av oss. Vi såg redan innan att vi hade på oss samma jeans (de slitna med lite hål i) men när vi sedan slet av oss jackorna så visade det sig att vi även hade gråa linnen båda två+ svarta koftor+nästan likadana halsband. Ibland tänker man lika, det enda som skiljde sig var skorna. Jag hade converse och Emma lite mer bootsaktiga. Vi får köra den outfiten nästa vecka också men då får du ta conversen också Emma!


Jag och Ljunglöf på bussen någon gång


Kommentarer
Postat av: ljunglöf

yess! haha då blir det conversen för mig med:D

2009-01-21 @ 17:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0