hey girl

Usel uppdatering men jag har inte varit hemma så det är det jag får skylla på. Har tillbringat hela denna helgen med min underbara pojkvän, bästa på länge!

Fredag-lördag så sov han hos mig, som även var min födelsedag för er som inte visste det, 15 hela år fyllde jag. Det ni!
Vi käkade god mat (som jag fick sjuuuuuukt ont i magen av sedan), kollade på let's dance och lite olika filmer. Dagen efter blev en tidig morgon, vi jobbade båda två. Sedan kom hans pappa och hämtade oss och vi åkte först till Konsum och handlade lite, vi lyckades få en skymt av Petter, Matte och Falk, en härlig trio. Sedan åkte vi hem till Oskar, käkade lite mat, jag fick panik-må-illa-känsla när jag bara hade ätit några tuggor, undrar om jag var helt fräsch alltså? Jag klarade inte av att äta mer men började lite senare att må bättre.

Vi kollade på madagaskar 2, kul film, det var förresten min söta vän Saga som tipsade om den och jag kan ju bara tipsa vidare! Se den!

Nu måste jag ut till stallet ett tag, mer uppdatering när jag kommer in! BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0