hold on

Första dagen i skolan då, efter ett långt härligt lov. Det var ju faktiskt inte så lätt att gå upp imorse, någon som håller med mig? Jag tror att det var segt för de flesta. Men när man väl var i skolan så var det ju ändå rätt kul och många skratt blev det, Frida tror förresten att jag har något fel i huvudet. Undrar varför? För att jag försöker låta som en apa, pratar skånska hela tiden, ylar som en varg? Hon är lite mer diskret än mig, haha tror nästan att hon skäms lite över mig men jag då får hon göra det!

De allra flest skratten som vi fick till idag var på Eget arbete, vi höll på att prata om våran lärare Mattias, att jag var skyldig honom pengar osv, mina vänner började misstänka lite och i det spåret fortsatte det, haha!

Jag fick förresten en råcool t-shirt av Frida idag, en efterskotts-julklapp. Och vet ni vad? Den ser ut som mig, åh vad glad jag blev! Tack tack tack! De andra höll med om att jag var lik den, så jag ska försöka göra mig ännu mer lik imorgon, rött läppstift, wayfarers osv. De andra lär ju garva ihjäl sig. Ni kommer få en bild på det senare på kvällen, får be Frida eller någon ta en helkroppsbild så ni får se allting.

Oskar ska sova här imorgon, åh vad bra det kommer bli. Vi har inte träffats på ungefär en vecka.

Tjuvkik på min tröja!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0