if i can dream

Min dag har varit ganska lugn, jag och mamma har varit ute och gått med Peeron, ridit Neo (jag red själv på honom för första gången), ätit mat, duschat osv. Nu ska jag alldeles strax klä på mig, måste låta salvan torka in bara. Om ett tag blir det nog lite mat här men jag hinner nog fixa iordning mig och packa lite innan dess. Jag ska vara hos Oskar halv 8, YES! Sen ska jag sova där, han är nog lite nere stackarn. R.I.P Farfarn.

Ikväll börjar körslaget, förra året kollade jag bara på något enstaka program, tyckte inte att det var sådär lysande. Men kanske det blir så att jag och Oskar kollar på det ändå, fast antagligen blir det väl någon film.

Nu har salvan torkat, vi hörs imorgon <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0