look at me, i'm Alexandra Dee

Det blev ingen mer uppdatering igår, jag hann helt enkelt inte med det. Jag gjorde inget speciellt egentligen, snackade massa med Oskar och vi bestämde lite grejer.

Idag var jag i stan med Nikki, härligt att träffa den pricken igen, tyvärr var vi båda lite trötta men det gick bra ändå. Vi satt på cupido i ett antal timmar och käkade macka efter macka, eller i alla fall jag. Köpte en ny mascara och luktade på parfymer, tydligen sms:ade Oskar och Nikki med varandra och Oskar tyckte att jag skulle göra det, undrar varför?

Jag ska inte göra så mycket mer idag, kolla runt och käka lite godis. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba och åker Oskar med mig hem.



Som sagt... jag var lite macka-sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0