modellvänner

Jag kände två systrar förut. Den yngsta var medryttare på min första ponny, Mulle. Nu har både två gått och blivit supermodeller! Det är så roligt för alltid när man kollar i en tidning så ser man Siri, det spelar ingen roll om man är hos en frisör, i biblioteket, hon verkar vara med överallt. Elsa har hållt på längre, hon fick modellkontrakt redan innan vi flyttade hit. Hon blev upptäckt på gatan. Hon är nog ändå en större modell än vad Siri är, Crafoord heter de i efternamn om ni har lust att söka på dem.

Jag tycker det är synd att vi tappade kontakten, speciellt jag och Siri eftersom att vi var väldigt bra vänner.

Elsa



Siri




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh shit det går inte att se att det är hon (siri). Jag träffade ju henne en gång hemma hos dig och hon liknar inte sig själv så som jag minns henne :P Men det var fina bilder!

2009-01-28 @ 15:38:08
URL: http://freakyfridays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0