nyårsbilder del 2, middagen


Några av killarna kom, Mange gick såklart direkt upp till oss tjejer

Det blev dags för käk, tacos! Där ser man förresten hur fina mina lockar som Frida gjorde var.

Frida och jag, jag ser otroligt fokuserad ut, tyvärr är jag inte så snygg när jag fokuserar.

Oskar var snäll och bjöd på mat!

Oskar ber bordsbön(?) och Filip ser ut att undra om han också är tvungen till det.

Frida och jag, jag ser väldigt hungrig ut, tyvärr var jag inte det. Det där var min sista tugga på min första tacos :O

Falk och Ljungen

Matte, Kalle, Falk

Oskar var hungrig trots buffé x 3 på 24h kryssning

Mange, Petter, Filip

Emma blev mätt och belåten.

Del 3 kommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0