licence to kill

Den andra intervjun gick bättre, kände mig lite mer säker på mig själv. Nu blir det bara till att vänta, imorgon får vi veta. Jag tror dock inte att jag kommer komma in. Men det vore kul om både jag och Robin kom in!

Imorgon ska jag till skolan tror jag, man missar alltför mycket bara av att vara borta en dag. Kemin lär jag ju vara helkörd i och även bildarbetet som ska in på fredag, vet knappt hur det ska se ut, så är det alltid för mig, jag gör allt i sista stund men ändå lyckas jag klara det på något knasigt sätt.

Dennis kom hem med lite försenade julklappar från farmor och även min guldring som hon förstorat som var min konfirmationspresent. Jag fick en pyamas och två handdukar, det behövs alltid, tack för det!

Nu ska jag ut och göra skitjobb. Wish me luck! BYE.

Saknar dig jätte mycket älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0