tillbaka i tiden

Februari 2008 fortsättning, fortsatte sno kläder av Dennis, hans skjortor var nästa objekt. Till det hade jag breda skärp och strumpbyxor. Fixade alltid håret med en väldig snedbena. Fortfarande mycket bilder i spegeln.



I mitten av februari försökte jag blondera mitt hår, det blev gult så dagen efter färgade jag det brunt.


Mars 2008, använde mycket jeans och någon t-shirt (överseende med bilden, jag hade oskars svambob intryckt i brallan)

Började använda min "alexandra-knut". Här var den dock inte så hög än, den växte mer och mer uppåt på skallen.

April 2008, började använda mycket långa linnen, varierade frisyr mellan knut och jätte mycket snedbena.


Jag praoade på Thun's och fick välja massa kläder, bl.a den randiga klänningen nedan.

Jag sydde mig en randig tubklänning


Fortsättning på april imorgon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0