keep it cool

Frida och Sandra heter mina vänner som jag tillbringat dagen med. Sandra kom lite senare, jag och Frida hann kolla på en Beck-film, käka lite kladdkaka (som jag bakade igår) och glass. När Sandra kom sjöng vi lite sing star, beställde pizza från Knutby krogen, herregud vad feta vi är tänker ni nu, men vi bestämde oss för att ha en ganska skön tjockisdag, de dagarna är mina favoritdagar. Men vad gott det var med den där pizzan och den där bearnaisen som vi doppade det goda i förvärrade inte direkt smaken, MUMS!

Mamma hämtade mig runt halv 5 och nu sitter jag här i min ensamhet och spelar lite gitarr, jag ska nog gå ut och fixa det sista i stallet alldes snart.

Det var min dag i korta drag, tjingeling <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0