we<3Sthlm

Idag var jag och mina brudar som sagt i Stockholm, det var grymt kul. Tack för det tjejer!

Det blev en massa shopping, skratt och onyttigheter (i alla fall för mig och Frida). Jag orkar inte skriva alla detaljer nu, även fast jag har en del roliga saker att bjuda på. Bl.a så missade vi tåget som gick 17.30 eftersom att de helt plötsligt bytte från spår 3 till spår 18. Så alla vi fick panik och sprang då fick vi en härlig kille med oss som trodde vi visste allt, haha allt var jätte kul! Jag och Jullan kom till en dörr där det stod pull (spår 18 låg ju flera miljoner våningar upp) och då trodde vi att vi skulle trycka den utåt, vi som inte är så bra på engelska. Men då åkte den rakt in på oss i stället och även den där killen gjorde samma misstag. Allt var skitkul, ni lär ju inte fatta ett piss därimot.

Jag köpte följande:
Skor, H&M 398:-
Linne, Weekday (megarea, 75%) 38:-
Rödvitrandig tröja, H&M 149:-
Blå långärmad, Gina tricot 199:-
Svarta stuprör med fult skinn på rumpan (haha) 100:- även de 75%
Vanlig grå t-shirt, Åhlen's 129:-
Rakgrejs (sägs vara bra), 59:- apoteket

(ni kommer få se outfits längre fram med alla grejer, så relax)





Emma L's köp

Från H&M, weekday, Gina Tricot


Emma H's köp

Åhlen's, Gina Tricot


Jullan's köp
Top shop, Gina Tricot, H&M, Weekday

Frida du kommer imrgn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0